برنالبن

توزیع یا پخش مویرگی

توزیع، رساندن محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب، به مشتریان هدف است. توزیع یکی از ارکان اساسی تاکتیکهای بازاریابی است که به همراه دیگر عوامل همچون محصول، قیمت، و پیشبرد(ترویج)، برای متقاعد‌ ساختن مشتریان به کار گرفته می‌شود. توزیع مؤثر می‌تواند مزیت رقابتی یک بنگاه اقتصادی نسبت به رقبای خودش باشد.‌

ادامه مطلب

مروری بر بازاریابی و فروش لبنیات

توزیع ,بازاریابی ,مشتریان ,می‌تواند ,مزیت ,رقابتی ,می‌شود توزیع ,گرفته می‌شود ,کار گرفته ,توزیع مؤثر ,مؤثر می‌تواند

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

معبر سایبری یا زهرا فروش عمده مواد غذایی سام عشق وازدواج خرید و فروش انواع سیستم های فلزیاب و گنج یاب شگفت مووی پاسخ فعالیت ها و تمرینات ریاضی هفتم هشتم نهم دهم درسهای از قرآن فروش فایل های دانشگاهی محتوای باماگرد خدا دوستان